USZCZELKI GŁOWICY SILNIKA | |
Cena: 30.00 zł |
Wstęp
1. Wymagania stawiane uszczelkom głowicy
2. Wymagania stawiane powierzchniom uszczelniającym
2.1. Określanie niepłaskości powierzchni elementu
2.2. Określanie falistości i chropowatości
2.3. Wymagania dotyczące jakości powierzchni
3. Budowa i rodzaje uszczelek
3.1. Metalowe, elastomerowe uszczelki głowicy
3.2. Uszczelki typu Metaloflex
3.3. Stopper
3.4. Przykłady zastosowań nowoczesnych uszczelek głowicy
4. Rodzaje obciążeń uszczelek i ich skutki
4.1. Obciążenia chemiczne i korozyjne
4.2. Obciążenia termiczne i chemiczne
5. Uszczelki z czujnikami
5.1. Czujniki ciśnienia
5.2. Zintegrowany system czujników ciśnienia
5.3. Czujniki temperatury
5.4. Czujniki szczeliny
6. Rodzaje uszkodzeń uszczelek i ich przyczyny
6.1. Przedmuchy spalin
6.2. Przegrzanie
6.3. Spalanie stukowe
6.4. Przecieki oleju i płynu chłodzącego
6.5. Oddziaływania mechaniczne
7. Zasady prawidłowej wymiany uszczelki
8. Śruby głowicy i metody ich dokręcania
8.1. Dokręcanie śrub w zakresie spręzystości
8.2. Dokręcanie śrób w zakresie plastyczności
8.3. Stosowanie specjalnych śrób
8.4. Dlaczego powinny być stosowane nowe śróby głowicy
9. Tabela momentów dokręcania
1. Wymagania stawiane uszczelkom głowicy
2. Wymagania stawiane powierzchniom uszczelniającym
2.1. Określanie niepłaskości powierzchni elementu
2.2. Określanie falistości i chropowatości
2.3. Wymagania dotyczące jakości powierzchni
3. Budowa i rodzaje uszczelek
3.1. Metalowe, elastomerowe uszczelki głowicy
3.2. Uszczelki typu Metaloflex
3.3. Stopper
3.4. Przykłady zastosowań nowoczesnych uszczelek głowicy
4. Rodzaje obciążeń uszczelek i ich skutki
4.1. Obciążenia chemiczne i korozyjne
4.2. Obciążenia termiczne i chemiczne
5. Uszczelki z czujnikami
5.1. Czujniki ciśnienia
5.2. Zintegrowany system czujników ciśnienia
5.3. Czujniki temperatury
5.4. Czujniki szczeliny
6. Rodzaje uszkodzeń uszczelek i ich przyczyny
6.1. Przedmuchy spalin
6.2. Przegrzanie
6.3. Spalanie stukowe
6.4. Przecieki oleju i płynu chłodzącego
6.5. Oddziaływania mechaniczne
7. Zasady prawidłowej wymiany uszczelki
8. Śruby głowicy i metody ich dokręcania
8.1. Dokręcanie śrub w zakresie spręzystości
8.2. Dokręcanie śrób w zakresie plastyczności
8.3. Stosowanie specjalnych śrób
8.4. Dlaczego powinny być stosowane nowe śróby głowicy
9. Tabela momentów dokręcania
Kategorie:
Motoryzacja-podręczniki, poradniki,