USZCZELKI GŁOWICY SILNIKA
Cena: 30.00 zł
Wstęp
1. Wymagania stawiane uszczelkom głowicy
2. Wymagania stawiane powierzchniom uszczelniającym
2.1. Określanie niepłaskości powierzchni elementu
2.2. Określanie falistości i chropowatości
2.3. Wymagania dotyczące jakości powierzchni
3. Budowa i rodzaje uszczelek
3.1. Metalowe, elastomerowe uszczelki głowicy
3.2. Uszczelki typu Metaloflex
3.3. Stopper
3.4. Przykłady zastosowań nowoczesnych uszczelek głowicy
4. Rodzaje obciążeń uszczelek i ich skutki
4.1. Obciążenia chemiczne i korozyjne
4.2. Obciążenia termiczne i chemiczne
5. Uszczelki z czujnikami
5.1. Czujniki ciśnienia
5.2. Zintegrowany system czujników ciśnienia
5.3. Czujniki temperatury
5.4. Czujniki szczeliny
6. Rodzaje uszkodzeń uszczelek i ich przyczyny
6.1. Przedmuchy spalin
6.2. Przegrzanie
6.3. Spalanie stukowe
6.4. Przecieki oleju i płynu chłodzącego
6.5. Oddziaływania mechaniczne
7. Zasady prawidłowej wymiany uszczelki
8. Śruby głowicy i metody ich dokręcania
8.1. Dokręcanie śrub w zakresie spręzystości
8.2. Dokręcanie śrób w zakresie plastyczności
8.3. Stosowanie specjalnych śrób
8.4. Dlaczego powinny być stosowane nowe śróby głowicy
9. Tabela momentów dokręcania
powrót do USZCZELKI GŁOWICY SILNIKA ->