Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu

Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu

Cena: 30.00 zł
autor:Czarniecka-Skubina Ewa
ISBN:978-83-7244-937-5
Wydawnictwo:Wydawnictwo SGGW
Ilość stron:232
Wydanie:2008
Format:B5
Oprawa:miękka
W krajach o gospodarce rynkowej udział wydatków na usługi gastronomiczne jest znaczny, gdyż w miarę rozwoju społeczno-gospodarczego rośnie skłonność do korzystania z tych usług. Obserwuje się też rozszerzanie zakresu funkcji gastronomii, która oprócz funkcji oszczędzania i zagospodarowania wolnego czasu konsumentów korzystających z jej usług, sprzyja rozwojowi relacji społecznych (spotkania ze znajomymi, zawieranie nowych znajomości itd.), dostarcza gotowe posiłki do gospodarstw domowych, a także organizuje przyjęcia okolicznościowe w lokalu i poza nim (catering). Usługi gastronomiczne warunkują i stymulują ponadto rozwój ruchu turystycznego, przyczyniając się do zwiększenia wpływów uzyskiwanych dzięki jego obsłudze, gdyż wydatki na żywienie stanowią około 30% wszystkich wydatków turystycznych.

powrót do Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu ->