Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu
Cena: 30.00 zł
autor: | Czarniecka-Skubina Ewa |
ISBN: | 978-83-7244-937-5 |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo SGGW |
Ilość stron: | 232 |
Wydanie: | 2008 |
Format: | B5 |
Oprawa: | miękka |
W krajach o gospodarce rynkowej udział wydatków na usługi gastronomiczne jest znaczny, gdyż w miarę rozwoju społeczno-gospodarczego rośnie skłonność do korzystania z tych usług. Obserwuje się też rozszerzanie zakresu funkcji gastronomii, która oprócz funkcji oszczędzania i zagospodarowania wolnego czasu konsumentów korzystających z jej usług, sprzyja rozwojowi relacji społecznych (spotkania ze znajomymi, zawieranie nowych znajomości itd.), dostarcza gotowe posiłki do gospodarstw domowych, a także organizuje przyjęcia okolicznościowe w lokalu i poza nim (catering). Usługi gastronomiczne warunkują i stymulują ponadto rozwój ruchu turystycznego, przyczyniając się do zwiększenia wpływów uzyskiwanych dzięki jego obsłudze, gdyż wydatki na żywienie stanowią około 30% wszystkich wydatków turystycznych.
powrót do Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu ->